שיננית – ניקוי אבן

שיניים נקיות הן שיניים בריאות – טיפול אצל אצל השיננית  שומר לך על החיוך

הנה כמה עובדות שבטח לא ידעת על השיננית:

1. שיננית מוסמכת למדה 2000 שעות לימוד אקדמיות עיוניות ומעשיות והתמחתה במדעי היסוד, מדעים ורפואת שיניים קלינית וקורסים מורחבים בגהות הפה, פריודונטיה, רפואת שיניים קהילתית וגילוי מוקדם של פתולוגיות בפה.

2. שיננית עוברת התנסות והכשרה מעשית- עבודה מעשית בפאנטום, קליניקה עם מתרפאים שבמסגרתה מוכשרות/ים הסטודנטיות/ים לבדיקות אינטה ואקסטרה אורלית, רישום ממצאים (Chart), ביצוע צילומי רנטגן, גהות הפה, אפליקציות פלואוריד וטיפול ברגישויות בשיניים, איטום חריצים וחרירים, ליטוש שחזורים, לקיחת מטבעי לימוד, וטיפול במתרפאים אורתודונטיים ובחולים סיסטמיים.

3. שיננית מחזיקה ברשיון של משרד הבריאות, שהתקבל לאחר שעברה בחינות מקיפות וממשלתיות.

מה עושה שיננית?

שיננית מסירה את רובד הפלאק והאבן המצטברת על השיניים באמצעות מכשור מיוחד, היא בוחנת את הפה ויכולה להצביע על בעיות ולהפנות לבדיקת רופא, היא מומחית להיגיינה אוראלית ויכולה לייעץ בנושאים אלה.

אז למה כל כך חשוב לעבור טיפול  אצל שיננית?

מניעה. את האוטו לקחת למוסך לטיפול? את היחס שנתת לאוטו, כדאי לתת גם לפה!
הסרת אבנית וטיפול קבוע אצל שיננית  מונעים נזקים משמעותיים בהמשך ומאפשרים לאתר ממצאים כשהם עוד קטנים. טיפול  אצל שיננית מסייע באבחון ובהתמודדות עם מחלות חניכיים. המשמעות היא חיסכון משמעותי בסבל, בכסף ובעוגמת נפש.

הדרכה. שיננית טובה יכולה להסביר לך כיצד לטפל טוב יותר בשיניים גם בבית ולסייע לך להתאים את הרגלי הצחצוח שלך לצרכים הרפואיים שלך.

אסתטיקה. הסרת האבנית ורובד החיידקים משפר את מראה השיניים ואת צבען. החיוך לבן ויפה יותר.

ריח פה. אחד הגורמים לריח רע מהפה, הוא הצטברות של רובד חיידקים. השיננית מסירה את רובד החיידקים ויכולה לסייע ולהמליץ על דרכים למנוע ריח רע מהפה.

האם טיפול ניקוי אבן כואב?

לא. טיפול ניקוי אבן לא אמור לכאוב. אם מתעוררת תחושה לא נעימה במהלך הטיפול, יש לומר זאת לשיננית על מנת שתתאים את עוצמת המכשור ותיתן מענה מתאים.

ישנם אנשים להם רגישות גבוהה בחניכיים –במקרים אלו ניתן לבצע הרדמה מקומית של המשנן הרגיש ולקבל טיפול ללא כאבים.

כל כמה זמן מומלץ להגיע לשיננית?

בממוצע, מומלץ להגיע לשיננית מדי 6 חודשים. במקרים מסוימים, תמליץ השיננית לצופף או לרווח את הביקורים אצלה, בהתאם למצב השיניים והחניכיים.

הנטיה לצבירה של אבן והנטיה למחלת חניכיים  משתנה מאדם לאדם ובהתאמה תכיפות ניקוי האבן משתנה .

 

רוצה לתאם ניקוי אבן אצל השיננית המדהימה שלנו?

רוצה לשפר את איכות חייך?

ד"ר ניצן שלזינגר וצוות המרפאה מזמינים אותך לפגישת ייעוץ וצילומים בחינם!

השתלות שיניים - מידע נוסף

הרמת סינוס

הרמת סינוס הוא הליך כירורגי שבו מוספים עצם לסינוס על מנת לאפשר התקנה של שתל באזור השיניים הטוחנות שבלסת העליונה. בלסת העליונה מעל אזור השיניים

קרא עוד »

בניית עצם

הטכנולוגיה בשירות רפואת השיניים בעת ביצוע השתלת שיניים, מחדירים את השתל ומקבעים אותו בתוך עצם הלסת על מנת להרכיב עליו את הכתר, הגשר  או התותבות.

קרא עוד »
Call Now Button
×
דילוג לתוכן