השתלות שיניים ביום אחד

שיקום לסת ביום אחד – השתלות שיניים שמתחילות ונגמרות באותו יום

בלי טיפולים ארוכים, בלי סבל מיותר – פשוט להחזיר את החיוך לפנים

אם חשבתם שהשתלות שיניים הן תהליך ארוך ומורכב שנמשך לאורך חודשים ארוכים, יש לנו חדשות בשבילכם! שיטות חדשות מאפשרות היום לבצע השתלות שיניים, תוך פרקי זמן קצרים במיוחד ולהציע שיקום לסת ביום אחד, בין אם מדובר בשיניים בודדות ובין אם מדובר בשיקום פה מלא.

שיקום לסת ביום אחד – שיא הקדמה בתחום השתלות השיניים

לשיטת השתלת שיניים המתבצעת ביום אחד קוראים "העמסה מיידית", והיא עומדת בחוד החנית של רפואת השיניים. ביום אחד  עוקרים את השיניים משתילים את השתלים ומתקינים את הגשר הקבוע הזמני. הדבר נראה כמו קסם –  בחלק מן המקרים ניתן אף לשכלל את הטיפול ע"י שימוש  בהדמייה ממוחשבת המאפשרת לנו לבצע השתלות מדויקות, ללא תפרים ועם תוצאות יוצאות מן הכלל.

מדוע שיקום לסת ביום אחד היא הליך מוצלח כל כך?

מאפשר  חזרה מהירה לשגרה – אם בעבר נהגנו להמתין חודשים ארוכים עד שניתן היה לחזור ולהשתמש בשיניים, כאשר בוחרים בשיקום לסת ביום אחד, ניתן לקבל "שיניים" קבועות  כבר ביום ההשתלה (או למחרת ההשתלה), לחייך ולדבר ממש כמו עם שיניים טבעיות.

נמנעים מאיבוד עצם – במצב רגיל לאחר עקירת שיניים מתרחש תהליך של ספיגת עצם מהירה. בשיטה של עקירה ומיד השתלה, כמעט ואין איבוד של נפח העצם והשתלים שומרים על העצם.

פתרון אסתטי מתקדם – השתלת השן והרכבת הכתר/הגשר במקום החסר, מתבצעים מיידית לאחר הכנסת השתל לתוך העצם ובמקרים רבים גם מיידית לאחר עקירת השן שלא ניתן היה להציל. עובדה זו מאפשרת להציב ולמקם את השן בדיוק במנח בה הייתה השן המקורית ומאפשרת תוצאה טבעית ואסתטית במיוחד.

פחות זיהומים, פחות סיבוכים, פחות אי נוחות – העובדה שכל השלבים של השתלת השיניים מתבצעים במסגרת שיקום לסת ביום אחד, מקטינה את כמות ההליכים הכירורגיים ואת היקפם. המשמעות היא שהמטופל חווה פחות פרוצדורות ניתוחיות, הוא חשוף פחות לזיהומים ולסיבוכים והטיפול עובר עליו בקלות רבה יותר.

במרפאת של ד"ר ניצן  שלזינגר ניסיון, טכנולוגיה ויכולות מתקדמות לביצוע שיקום לסת ביום אחד.

כמי שמובילים בקנה מידה ארצי את הניסיון, הידע והטכנולוגיה, לביצוע פרוצדורות מתקדמות בתחום השתלות השיניים בכלל ושיקום לסת ביום אחד בפרט, אנו רואים כיצד הפרוצדורה הזו יכולה לשנות את חייהם של מטופלים ולהחזיר להם את ה ביטחן העצמי , החיוניות, התפקוד והחיוך לפנים.

רוצה לשפר את איכות חייך?

ד"ר ניצן שלזינגר וצוות המרפאה מזמינים אותך לפגישת ייעוץ וצילומים בחינם!

השתלות שיניים - מידע נוסף

הרמת סינוס

הרמת סינוס הוא הליך כירורגי שבו מוספים עצם לסינוס על מנת לאפשר התקנה של שתל באזור השיניים הטוחנות שבלסת העליונה. בלסת העליונה מעל אזור השיניים

קרא עוד »

בניית עצם

הטכנולוגיה בשירות רפואת השיניים בעת ביצוע השתלת שיניים, מחדירים את השתל ומקבעים אותו בתוך עצם הלסת על מנת להרכיב עליו את הכתר, הגשר  או התותבות.

קרא עוד »
Call Now Button
×
דילוג לתוכן