השתלות שיניים ללא כאבים

בשביל שיניים יפות כבר לא צריך לסבול!

אם גם אתם נתקלתם ב"סיפורי אימה" על השתלות שיניים ואיבדתם תקווה לזכות בחיוך אמיתי עם שיניים משלכם, עם איכות חיים גבוהה, עם יכולת לאכול, לדבר ולתפקד בצורה מלאה – יש לנו חדשות בשבילכם.

מגוון שיטות חדשניות מאפשרות לבצע השתלות שיניים באמצעות פרוצדורות פשוטות, מהירות וקלות מבעבר.

השתלת שיניים ביום אחד – ללא תפרים, ללא נפיחות, ללא סבל!

טכנולוגיות חדשות ושיטות מתקדמות, הפכו את שיקום הפה לאפשרי תוך יום אחד בלבד, ואת השתלות השיניים לפרוצדורה פשוטה הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב.

מענה מדויק ויעיל בטיפול מרוכז ומדויק תוך יום אחד בלבד:

  • עקירת שיניים אבודות
  • השתלה מיידית של שתלים דנטליים
  • התקנה מיידית של גשר קבוע – והכל תוך מספר שעות


טיפול מתקדם זה מתאפשר גם במצבים של חוסר עצם – מצב מורכב שדרש בעבר הרמת סינוס או בניית עצם. חיסכון בעלויות, צמצום משך הטיפול והפחתה משמעותית של תופעות הלוואי והכאבים.

המחשוב בשירות הרפואה – שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לרפואה איכותית

הדמיית CT מתקדמת עוזרת ומקילה על ההשתלה באמצעות יצירת דגם תלת ממדי של הלסת המאפשרת השתלה ללא צורך בחיתוך החניכיים וללא תפרים, כך שזמן הריפוי וההחלמה  קצרים יותר.

ניתן לסרוק את הגשר על ידי מחשב, ולקבל גשר מדויק, חזק ואסתטי אשר ניתן להתקנה בקלות כבר בסיום הטיפול, ללא צורך במידות נוספות לאחר מכן.

הרמת סינוס א-טראומטית בשיטה זעיר-פולשנית – לזכות בשיניים חדשות ללא סבל

שיטה חדשנית המאפשרת השתלת שיניים קלה יותר, בטוחה יותר והחלמה מהירה גם במקרים בהם אין מספיק עצם על מנת לבצע השתלת שיניים. הרמת סינוס א-טראומטית בשיטה זעיר-פולשנית מהווה פסגה רפואית נוספת בתחום השתלות השיניים ופותחת אפשרויות חדשות בפני המטופלים.

חזרה מהירה לשגרה ולניהול אורח חיים רגיל

  • להגיע בבוקר ללא שיניים בלסת ותוך מספר שעות – לצאת עם חיוך!
  • להיפטר מהתותבות
  • כמעט בלי להפסיד ימי עבודה
  • ברוב המקרים ללא נפיחות וללא סבל מיותר
  • אסתטי ומרשים – לחיוך מושלם

אז תשכחו את מה שידעתם על השתלות שיניים – היום כבר לא צריך לסבול!

ד"ר ניצן שלזינגר לקח על עצמו לתת מענה ופיתרון אמיתי גם לכל מי שלא חשב שיוכל לעבור השתלת שיניים מסיבות שונות: פחד מכאב, חשש מתהליך ממושך, מחלת חניכיים קשה, נוטלי תרופות שונות לדילול הדם, חולי סכרת ועוד.

מקצועיות, ניסיון, ידע וטכנולוגיה חדשנית מאפשרים לנו לבצע את הפרוצדורות המתקדמות ביותר בתחום, כגון שתלים בהטיה, השתלות ממוחשבות והשתלות ללא חתכים  ארוכים וללא תפרים.

זה הזמן להתחיל לחייך!

רוצה לשפר את איכות חייך?

ד"ר ניצן שלזינגר וצוות המרפאה מזמינים אותך לפגישת ייעוץ וצילומים בחינם!

השתלות שיניים - מידע נוסף

הרמת סינוס

הרמת סינוס הוא הליך כירורגי שבו מוספים עצם לסינוס על מנת לאפשר התקנה של שתל באזור השיניים הטוחנות שבלסת העליונה. בלסת העליונה מעל אזור השיניים

קרא עוד »

בניית עצם

הטכנולוגיה בשירות רפואת השיניים בעת ביצוע השתלת שיניים, מחדירים את השתל ומקבעים אותו בתוך עצם הלסת על מנת להרכיב עליו את הכתר, הגשר  או התותבות.

קרא עוד »
Call Now Button
×
דילוג לתוכן