כתרי זירקונייה ו E-max

כתרי זירקונייה   ו E-max – שחזור מושלם, טבעי ואסתטי במיוחד אף אחד לא ישים לב שמדובר בכתר!

מה הוא כתר?

כתר הוא תחליף מלאכותי של כותרת השן, אותו חלק של השן הנראה לעין ומהווה פתרון במקרים בהם יש צורך לשחזר שיניים ממגוון רחב של סיבות.

כתרים נותנים מענה במקרים של שיניים הרוסות אשר ניתנות לשיחזור. בין היתר, מקובל לבצע כתרים במקרים של שיניים שנפגעו מעששת נרחבת, שיניים שחוקות מאד או שיניים שנחלשו לאחר שחזורים קודמים, שיניים שעברו טיפולי שורש ואיבדו חומר שן רב, ועוד משיקולים רפואיים ואסתטיים שונים.

לצורך התקנת כתרים יש צורך להשחיז את השן כלומר להכין אותה כך שחומר שן מסולק ממנה עד לקבלת צורה קונית של השן על מנת שיהיה אפשר להרכיב עליה כתר.

כתר סטנדרטי מורכב מחלק פנימי עשוי מתכת ומחלק חיצוני עשוי חרסינה, המדמה את השן. מדובר בפיתרון אסתטי לא רע, אבל יש הרבה יותר טוב ממנו!

כתרי זירקונייה וכתרי E-max – אסתטיקה של שן טבעית עם חוזק ואיכות יוצאי דופן

כתרי זירקונייה  ו E-max נחשבים למילה האחרונה באסטטיקה של הכתרים. לכתרים אלו אין בסיס מתכתי אלא החרסינה בנוייה על כיפות העשויות מחומר דומה לחרסינה כך שבעת בנית הכתר ניתן לקבל שקיפות ושבירה של האור המשתקף ממנו, באופן דומה מאוד לזה המתקבל משן טבעית.

בניגוד לכתרי המתכת, לא נוצר סביב החניכיים איזור אפור עם הזמן ובשל נסיגת חניכיים החושפת את בסיס המתכת. כתרי זירקונייה  ו E-max מאפשרים מעבר אור בניגוד למראה האטום של כתרים רגילים, ניתן להגיע איתם לגוון צבע מדויק במיוחד והם מאפשרים יצירת מראה טבעי יותר מכל פתרון אחר. כתרי זירקונייה ו  E-max מצטיינים בחוזק ובעמידות לאורך זמן רב. חשוב לציין עוד כי כתרי זרקוניה לא מאפשרים צבירת  חיידקים מתחת לכתר, כך שהסיכון לדלקות חניכיים מצטמצם.

כתרי זירקונייה ו  E-max  טכנולוגיה הדורשת מיומנות ומומחיות

ככל שרפואת השיניים חותרת לשילוב בין מענה רפואי לפתרונות אסתטיים, כתרי הזירקונייה ו E-max הופכים לבחירה המועדפת בקרב רופאים ומתרפאים כאחד.

אבל חשוב לזכור כי במיוחד בכל הקשור לעבודה עם טכנולוגיות חדשות, יש חשיבות רבה למיומנות של הרופא ולניסיון המקצועי שלו, על מנת להגיע לתוצאות מצוינות.

במרפאת ד"ר שלזינגר מתמחים בכתרי זירקונייה, לחיוך יפה ואסתטי במיוחד

ד"ר ניצן שלזינגר וצוות המרפאה מזמינים אותך לפגישת ייעוץ וצילומים בחינם!

רוצה לשפר את איכות חייך?

ד"ר ניצן שלזינגר וצוות המרפאה מזמינים אותך לפגישת ייעוץ וצילומים בחינם!

השתלות שיניים - מידע נוסף

הרמת סינוס

הרמת סינוס הוא הליך כירורגי שבו מוספים עצם לסינוס על מנת לאפשר התקנה של שתל באזור השיניים הטוחנות שבלסת העליונה. בלסת העליונה מעל אזור השיניים

קרא עוד »

בניית עצם

הטכנולוגיה בשירות רפואת השיניים בעת ביצוע השתלת שיניים, מחדירים את השתל ומקבעים אותו בתוך עצם הלסת על מנת להרכיב עליו את הכתר, הגשר  או התותבות.

קרא עוד »
Call Now Button
×
דילוג לתוכן